fredag 23 september 2011

Fullständigt okänt.hos DN

Medan DN sprider sagan om snälla araber från Tusen och en Natt, vägrar massmedia i Sverige fullständigt att visa att det är precis tvärtom. Jag gav en lång rad referenser till artiklar som berättar att det är precis tvärtom nyligen, den länken fanns under artikeln samma kväll, därefter censurerades den bort eftersom den klart visade hur fel Mr Shachar hade. Klicka här så ser du alla inklusive de censurerade.
Utan att ge anledning censurerar de, och jag har inte undersökt de andra, men att de censurerade min eftersom den självklart visade att artikeln var ett smidigt försök att använda antisemitism - hat av judiska nybyggare - för att försköna arabernas uppförande, var kristallklart.
Att många nybyggare känner sej pressade från två håll, både araber och den israeliska regeringens vänsterfalang kontrollerad av Barak, kan självklart få en del att begå olämpligheter, vilket alls icke understöds av ledningen för nybyggarna.
Jag ska inte göra någon lista här som i ovanstående artikel utan se i vänsterkanten under Recent Posts så ser du rubrikerna på de senast översatta artiklarna där jag bl.a. har läst de senaste israeliska dagstidningarnas rapporter om terror och mordbrand från araberna mot judar.
Tror du denna blir illa snabbt censurerad också för att innehålla fakta olämpliga för svenska massmedia att presentera med deras nuvarande agenda?

......

http://www.dn.se/nyheter/varlden/palestinas-fn-ansokan-ror-definitivt-om-i-grytan

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för kommentar - jag godkänner när jag har läst den! Om den är värd att godkännas :)