fredag 9 januari 2015

"MI5-chef varnar för terrorattacker i väst"

DN

MI5 chief warns al Qaeda in Syria planning mass attacks on West


Också länk länk länk

Jag läste att vissa svenska "experter" inte tyckte att den muslimska terrorn i Paris borde kunna sprida sej till Sverige. Lätt att säga. Hur många okända muslimer har vi i de muslimska ghettona i Sverige? (Läs mer om dessa kriminella gäng man inte får kalla muslimer och knappt får tycka illa om, länk1 lånk2)

Hur många muslimska upplopp, brända bilar etc. har vi haft i Sverige, även om media försöker undvika att nämna att de är orsakade av muslimer - vilket gör att man misstänker att ALLA är orsakade av de importerade illegala muslimerna. Staten begår illegaliteter i stora mått genom att fylla Sverige med illegala, men ingen får protestera.

Kolla kartan - avståndet från Malmö till Paris är ungefär samma som till Norrland.

Såg du det jag lade ut nyligen om Sisi? Det hedrar honom verkligen och jag tycker det är säreget att det inte har spritt sig. Är han den enda som vågar tala om de muslimska attackerna globalt?

Så länge den muslimska massan utom vissa av pressen framletade, inte fördömer terrordåden har terroristerna vunnit.. Läs vad Sisi sade.





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för kommentar - jag godkänner när jag har läst den! Om den är värd att godkännas :)