tisdag 3 mars 2015

Netanyahus tal. - relevant lsäande.

Relevant läsande:

Boltons twitter (som hade varit min favoritpresident - vet alltid vad han talar om). https://twitter.com/ambjohnbolton

Twitter om talet: https://twitter.com/hashtag/Netanayahuspeech?src=hash

Talet: https://www.youtube.com/watch?v=XFcZVSvRQXo

Jag råkade se AB, vilket sker sällan men de var överst i Googlesök, på ämnet Netanyahu på svenska. Jo, läsningen var bra om man hade absolut behov av att spy, denna rappakalja av lögn, judehat och antisemitism, och total förvridning av någon som helst sanning. För att inte tala om alla väsentligheter de censurerat bort.

Khamenei har själv sagt att de inte tänker gå med på Obamas vanvettiga ideer, som jag skrev om just,  Nån mer än jag som märkt att madame Ashtons och Obamas "förhandlingar" under flera år enbart har gått ut på att acceptera mer och mer från Khamenei? Det har väl avancerat från 0 till 10000 centrifuger - Säkerhetsrådet tillåter 0.

AB upprepar skrönan att inte Obama fick veta om Netanyahus besök i tid, vilket är ren och skär lögn enligt NYT etc.

Inbjudan från talman i Kongressen skedde som förra gången.

Nära Israels val? Obama satsade ett antal miljoner på att sända en grupp lefties till Israel för att förstöra Netanyahus chanser vid valet. Konstigt att det försöker man tiga ihjäl. Mycket mer emot några protokoll än vad Netanyahu ägnat sig åt.

AB har ingen aning att 70% av USA står på Israels sida och att bara Obama är en monstruös israelhatare. Det positiva han gjort för Israel har han tvingats till. Så många ville se och höra Netanyahus tal att det var svårt att få tag på platsbiljetter

AB kort och gott hatar alla judar som försvarar sig själva.



.



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för kommentar - jag godkänner när jag har läst den! Om den är värd att godkännas :)