lördag 21 juni 2014

Påven

Nyligen skrev jag om mannen. Hans uppförande i Mellanöstern förstörde för tid och evighet min uppfattning av mannen, han må vara totalt naiv om politik eller - inte, eller ha otroligt dåliga rådgivare. Resultatet är lika obehagligt.

Såg just en uppföljning, hur påven reagerat på kidnappningen i Israel.
Jovisst, med TOTAL DÖDSTYSTNAD! Tyst som i kryptan på en kyrka som håller på att säljas till muslimerna.

Så överhuvudet för den kyrkan, 1.2 miljarder människor, reagerar med total tystnad inför alla dessa människor när de anklagade är muslimska terrorister, inspirerade av Abbas, "mannen av frid" och hans skolböcker. 

Jag förväntar mig inga visdomsord från den påven.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för kommentar - jag godkänner när jag har läst den! Om den är värd att godkännas :)