måndag 21 januari 2013

Obildad som jag är . . . .

Såg jag just dessa på YouTube. Tydligen är originalet nåt känt [videolänk]
visad 1 215 878 182 gånger. Men nu har det kommit en i palestinsk stil! Kolla detaljerna och texten noga. [videolänk]
.....
Som jämförelse visade min thailändska fru mej Thaiversionen..... [videolänk]

Och tittade runt lite på YouTube och hittade en illegal version från muslimska Jakarta, Indonesien, där de trotsar att polisförbud att hoppa i den berömda fontänen,...... [videolänk]

Jag tror jag föredrar de indonesiska muslimerna framför de palestinska.

1 kommentar :

  1. En dag kommer allt detta vara över. Satan som bedragit alla nationer kommer att kastas i Helvetet. Det himmelska Jerusalem kommer ner från himlen med en guldålder för mänskligheten helt utan Islam och all annan Djävulsdyrkan!

    SvaraRadera

Tack för kommentar - jag godkänner när jag har läst den! Om den är värd att godkännas :)