måndag 7 mars 2016

Ny vishet från Gaza.





Så där ser vi hur hemska vi är. De ädla muslimerna beskrivs bl.a. på nedanstående ställen. Gå till YouTube och skriv in sökord i stil med
Tehran prostitution
Byt Tehran mot vilken muslimsk storstad som helst. Eller vilket islamskt land som helst. Byt prostitution mot sex, night club, bellydance och du börjar misstänka att inte Busch hann sprida allt det som vår visa professor i Gaza insisterar.

Med den variationen som finns i den islamska världen är det kanske förståeligt att en del av våra importerade rättrogna muslimer har abstinensproblem vid åsynen av en vit ankel på en liten blond flicka här. Hur mycket miljöpartiet visste om verkligheten och hur mycket de kunde förutsäga vet man ju inte, men det kan inte ha kommit på helt oväntat. Litet exempel från Pakistan i YouTubes lista:


Pakistan med sin dubbelmoral......  När jag tittade ut från fönstret på ett halvtaskigt hotell jag bodde i där, såg jag fullt med damer i säck och aska. När jag tittade på TVn fanns inte en enda slöja och åtskilliga upphetsande magdansfilmer. Där de förstås inte pussades. Stannade inte länge på det hotellet eftersom den gasdrivna uppvärmningen läckte gas hela tiden.

Men det blir väl snart nästa steg hos den svenska regeringen: mer sex av rätt sort för våra inbjudna gratisboende för att de ska sluta bränna upp sina bostäder, vilket blir för dyrt i längden.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för kommentar - jag godkänner när jag har läst den! Om den är värd att godkännas :)