torsdag 3 augusti 2017

Folk som vanvettigt nog fortfarande tror på Hillarys/Obamas vanvett.

Jag har under året lagt ut förklaringar, många artiklar - ofta engelska med svenska kommentarer pga försämrad syn, här några du hittar om du söker på Hillary och Obama i min blogg. För en del kortsynta överspeglas det av Trumps senaste misstag förvridet av vänsterpressen som TT. och andra Fake Media.

Det är förstås min personliga blogg, men länkad till icke-Fake-Media.



.

Hillarys omräkning.
























###################



















Här en del artiklar som förklarar Hillary & Obamagänget  

 Den som fortfarande är förälskad av förrädargänget är ohjälplig.

.

















Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för kommentar - jag godkänner när jag har läst den! Om den är värd att godkännas :)