tisdag 28 februari 2017

"Conway sågas för soffhäng i Vita huset"

Senaste världsnyheten hos TT:
Conway sågas för soffhäng i Vita huset

 Minns du när TT gjorde en världshändelse av alla gånger Obama hade sina stora skor på gamla möbler i Vita Huset, gärna fotograferad för att visa sitt förakt.  Nä, inte jag heller. Märker du skillnaden mellan att neutralt visa nyheter och ha en agenda?

Den gången samlade jag ihop några bilder till en bloggartikel jag inte kan hitta nu, men en snabb sökning gav:










Barack Obama: Guilty Of Conduct Unbecoming Of A U.S. President





Du kan googla efter Obama shoes och Obama feet så hittar du många fler bilder.
Vad du än säger om TT, inte är de mer neutrala än Pravda.












Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för kommentar - jag godkänner när jag har läst den! Om den är värd att godkännas :)