torsdag 18 juni 2015

Coca Cola vill också ägna sig åt antisemitisk bojkott.

Se http://observer.com/2015/06/coca-cola-palestine-ceo-urges-boycott-of-israel/

Precis som chefen för mobiltelefonföretaget Orange kör nu också Coca Cola antisemitiskt Israelhat från Ramallah. Orange gjorde det från Kairo.

Allt sådant började med Hitlers "kauf nicht bei Juden", sedan den arabiska bojkotten av Israel och nu EU:s BDX. Se ADOLF HITLER'S MEIN KAMPF IS BEST-SELLER 
AMONG THE PALESTINIAN ARABS
Men hela tiden måste man tänka på diagrammet i slutet av  https://israelintheworld.wordpress.com/2015/06/08/nordea-bojkottar-judarna-handeln-med-asien-bara-vaxer/


EU gör sig allt ovälkomnare i Israel. Deras attityd får alltfler gamla judar att minnas Hitler. USA (förutom Obama och hans administration) avvisar totalt den sjukliga oinformerade Europeiska bojkotten. Som jag sagt några gånger: EU:s handel med Judéen/Samarien är 0.7% av handeln med Israel utan att kunna påvisa den minsta fördel för palAraberna. Ett plötsligt hjärnspöke bara. Israels effektiva motåtgärd är färstås att öka handeln med resten av världen som inte har samma sjukdom.  EU har inte gjort det minsta för att stödja import från de palArabiska områdena.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för kommentar - jag godkänner när jag har läst den! Om den är värd att godkännas :)